Inomhusmarknad i två våningar med specialingredienser och mat från hela världen.
Lidl i Stockholm — Sveavägen 59
Sveavägen 59, 113 59 Stockholm, Sverige
Kontakt
Information
Öppettider
Om Lidl
Lidl ligger i Stockholm. Betyget är 4 av 5, baserat på 2.7k omdömen.
Vanliga frågor om Lidl
Var ligger Lidl?
Lidl finns i Stockholm. Adressen är Sveavägen 59, 113 59 Stockholm, Sverige.
Vad har Lidl för betyg?
Lidl har betyget 4 av 5 på Google, baserat på 2.7k omdömen.
Vilka är öppettiderna för Lidl?
Öppettiderna för Lidl: måndag: 08:00–22:00. tisdag: 08:00–22:00. onsdag: 08:00–22:00. torsdag: 08:00–22:00. fredag: 08:00–22:00. lördag: 08:00–22:00. söndag: 08:00–22:00.
Recensioner från Google
Varje gång man går in i denna butik luras man oavsett. Gick in för att köpa vattenmelon och gröna meloner och köpte även iste. Blev frestad köpte av deras munkar och donuts. Sämre smak är väldigt svprt att hitta. Dela smakar det inget och sylten inuti är äckligt och dela är själva mjöl dem använder antagligen av så billig dålig kvalite att smakar ingenting. Man ska gå in i denna butik med extrem försiktighet. Lurats många hgr av dem. Köpt dåliga peodukter och bara slöngt dem. Vaenibg för lidle. Betala samma eller aningen mer men köp riktiga varor tycker jag.
Otrevlig och obrydd personal, handlar här många gånger men undrar verkligen över hur man kan få jobba inom service när man tydligen har extrem brist på just service? Personal pratar dessutom väldigt ofta i telefon med vänner, ofta även när de sitter i kassan. Väldigt underligt?
Alltid trist att upptäcka att storpack är dyrare per kg. Att stimulera till att köpa 2 mindre paket är ju miljömässigt oansvarigt av Lidl.
Jag köpte några saker på Lidl, och reklamen sa att det fanns rabatt, men av någon anledning fick jag det inte i kassan. Jag försökte fråga en expedit, men en lång manlig expedit var extremt oförskämd och himlade till och med med ögonen åt mig. Jag tycker att det här är diskriminering. Jag hade verkligen inte förväntat mig att stöta på något liknande under julen; det är hemskt.😭😭😭
Jag köpte kycklingvingar på Lidl och blev väldigt besviken. Köttet hade låg kvalitet – vissa delar var geléaktiga och verkade fyllda med vatten. Smaken var också dålig och kändes inte fräsch. Jag har tidigare hört om problem med köttprodukter från Lidl, och det verkar som att samma problem är tillbaka.