Inomhusmarknad i två våningar med specialingredienser och mat från hela världen.
Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden i Barkarby — Majorsvägen 4A
Majorsvägen 4A, 177 44 Järfälla, Sverige
Kontakt
Information
Öppettider
Tjänster & Bekvämligheter
Om Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden
Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden ligger i Barkarby, Järfälla. Leverans erbjuds. Betyget är 4.2 av 5, baserat på 5.2k omdömen.
Vanliga frågor om Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden
Var ligger Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden?
Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden finns i Barkarby, Järfälla. Adressen är Majorsvägen 4A, 177 44 Järfälla, Sverige.
Vad har Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden för betyg?
Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden har betyget 4.2 av 5 på Google, baserat på 5.2k omdömen.
Vilka är öppettiderna för Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden?
Öppettiderna för Maxi ICA Stormarknad Barkarbystaden: måndag: 06:00–23:00. tisdag: 06:00–23:00. onsdag: 06:00–23:00. torsdag: 06:00–23:00. fredag: 06:00–23:00. lördag: 06:00–23:00. söndag: 06:00–23:00.
Finns det fler matbutiker i Barkarby?
Ja, du kan hitta fler matbutiker och liknande verksamheter i Barkarby genom att söka i vår katalog.
Recensioner från Google
Fick hem kött som hade gått ut för 7 MÅNADER sedan. Beställde mat online med hemleverans och fick hem en förpackning salami som hade gått ut i februari 2025, alltså 7 månader tidigare. Innan jag upptäckte det hade mitt barn redan ätit flera skivor av salamin. Det var först när jag själv smakade salamin som jag upptäckte utgångsdatumet då den smakade konstigt. ICA har vid kontakt inte kunnat ge förklaring till den här allvarliga händelsen. Se upp med varorna ni får hem från den här butiken, kontrollera datum noggrant!
Hej, Jag vill framföra ett klagomål gällande min senaste upplevelse i er butik. Vid avstämning av självscanning fick jag veta av er personal, Sara, att det egentligen inte fanns något fel, men ändå behövde allt kontrolleras. Jag påpekade att det vore bättre att helt enkelt använda vanlig kassa istället, eftersom situationen blev både tidsödande och frustrerande. Till slut försvann hela mitt köp ur systemet, och jag blev tvungen att scanna om allt igen. Jag bad då Sara att kontakta en kassachef som kunde hjälpa mig. Kassachefen kom, men hon var mycket otrevlig och gav intrycket av att det inte var hennes ansvar att hjälpa till. Hon sa till mig att jag borde använda vanlig kassa nästa gång eller handla i en annan butik. Jag är väldigt besviken på både Saras och kassachefens attityd. Ingen av dem bad om ursäkt för det inträffade, och jag kände mig både illa bemött och nonchalerad. Dessutom stod flera av era anställda i kassan och såg på, utan att någon tog initiativ till att hjälpa till. Detta gjorde att jag förlorade både tid och förtroende för ICA. Jag förväntar mig en högre servicenivå, bättre bemötande och tydligare utbildning av personalen när det gäller självscanning och kundservice. Jag hoppas att ni tar detta på allvar och ser över hur ni kan förbättra er service och personalens bemötande. Ni får gärna kontakta mig om ni vill ha mer information om händelsen. 2025/09/14 kl 19 Med vänlig hälsning Stammis kund
Jag fick en bukett blommor, men när jag öppnade den visade det sig att blommorna inuti är helt ruttna. Trots det säljs de till fullt pris. Det är verkligen inte trevligt att få en bukett där blommorna bokstavligen redan håller på att ruttna. Man förväntar sig åtminstone färska blommor när man betalar fullt pris, inte något som ser ut som det borde ha kastats för flera dagar sedan. Väldigt besviken på kvaliteten.
För stor och rätt dyrt ... jobbigt gå runt, speciellt om man ska leta efter något. Willys har mycket bättre priser. Mycket folk.
Ica e bra, dom har allt, eget bagerii där du kan köpa färska saker även specialbeställda tårtor osv